پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

زنگ تحصیلی مهرماه با حضور شهردار مشهدمقدس به صدا درآمد

  • کد خبر: ۱۸۵۵۰۰
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
زنگ تحصیلی مهرماه با حضور شهردار مشهدمقدس به صدا درآمد
زنگ‌مهر با حضور شهردار مشهدمقدس در مجتمع آموزشی مهر علوی به صدا درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف صبح امروز با حضور در مجتمع مهر علوی ضمن دیدار با دانش آموزان و مدیران آموزشی، زنگ مهر را به صدا درآورد و دانش آموزان را با گذراندن از زیر قرآن به سوی کلاس‌های درس بدرقه کرد.

شهردار مشهد پس از نواختن زنگ مهر، در جمع دانش آموزان اظهار کرد: دبیرستان مهر علوی در منطقه حاشیه شهر واقع شده، اما جزو دبیرستان‌های آبرومند و ارزشمند به شمار می‌رود.

وی با اشاره مقارن بودن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد:این روز‌ها به دانش آموزان ما یادآوری می‌کند که در سال‌های نه چندان دور جوانان و معلمانی ایستادگی کردند و جان خود فدا کردند تا یک سانتی متر از کشور را به دشمن ندهند.

قلندرشریف با تاکید بر نکته سنج بودن دانش آموزان عنوان کرد: آینده کشور دست‌شماست؛ باید به گونه‌ای علم‌را فرابگیرید تا از آن هوشمندانه، عاقلانه و خلاقانه در راستای حل مشکلات و کمبود‌های کشور استفاده کنید.
افزود: کشور ما نیاز به نیرو‌های جوان دارد که از تغییر محیط و زمان‌در‌حوزه‌های علمی نترسند و برای رسیدن به نوآوری‌های جدید از هوش و ذکاوت ذاتی خود استفاده کنند.

شهردار مشهد با بیان اینکه شهر ما نیاز به نیرو‌های خلاق و نخبه دارد تصریح کرد: وقتی نیروی نخبه دانش آموزی و دانشجویی در کنار مدیران شهری قرار بگیرد، شهر به سوی رشد پایدار و مستمر می‌رود.

وی ادامه داد: به عنوان خادم این شهر دست یاری به سوی دانش آموزان به سبب ایده پردازی‌های خوب و خلاقانه دراز میکنم و از آن‌ها می‌خواهم در پویش جدید شهرداری در خصوص بیان چند کلمه با شهردار شرکت کنند.

شهردار مشهد با اشاره به پویش «مشهد مهربان» خاطرنشان کرد: این پویش در سه سال گذشته با هدف تامین منابع مالی برای آزادی زندانیان با جرایم غیرعمد ایجاد شد که امسال موضوع کمک به کودکان بازمانده از تحصیل نیز به آن افزوده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->